22.

När ett långt förhållande tar slut lär man sig, man lär sig att inte nöja sig. Jag vet att jag kan få bättre. Jag vet att jag kommer uppleva kärlek igen. Vid tillfällen då hjärtat och kroppen längtar måste man påminna sig själv.Det är lätt att lura sig själv till känslor som inte finns när ensamheten kryper sig på. Då backar man tillbaka, till ruta ett. Det kommer gå flera tåg även om du hoppar av efter andra hållplatsen. Man måste påminna sig om att inte åka med ett tåg där slutstaionen är en plats, en stad, ett liv man inte drömmer om. För mig är det så just nu. Jag måste vakna upp, sluta låtsas och lära mig, lära mig att jag klarar mig själv. Jag klarar mig själv, jag älskar att vara själv, samtidigt som jag drömmer efter att älska någon igen.

Kommentarer
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Vilken bra text! :)

2011-07-15 @ 14:35:09
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0