24.

Jag kunde inte somna med honom bredvid. Jag ville bara andas in hans doft och stanna tiden. För det kanske var sista gången han låg vid min sida. Jag målade i konturerna på hans tatuering på börstet med mitt finger. Jag sa att jag inte gillar tatueringar, förutom hans. Han skrattade. Han tog handen över mitt hår och kysste mig. Han drog mig närmare. Vi låg inlindade i varandra under mitt täcke tills det blev eftermiddag. Sen försvann han. Jag ville be honom att stanna men fick inte ut några ord. Jag låg ensam kvar i en säng som är för stor. Med en kudde som doftar honom. Med tårar som bränner under ögonlocken. Jag vill ha mer. Jag vill ha mer av honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0