2.

Jag minns känslan som spreds i min kropp när dina läppar nuddade mina. Du kysste mig som om jag vore den du älskade mest, som om det vore du och jag. Jag minns sista gången jag såg dig, du skrattade och log när du kysste mig innan vi skildes åt. Dina blonda lockar låg sådär perfekt under din marinblå mössa.  Jag trodde inte du var sann. Det var första dagen på flera år som jag inte kunde sluta le.  Jag minns den dagen, du hade fått mig att känna igen, en liten gnutta kärlek existerade åter i min kropp. Jag skrattade samtidigt som jag var rädd för att bli sårad. Det är den dagen jag minns, för det var det sista jag såg av dig. Jag glömmer aldrig vår sista kyss, ditt leende eller ditt blonda hår mot min kudde.  Även fast jag vet att jag aldrig skulle få nog av dig så var det var allt jag fick, två nätter. Men du gav mig något som jag är tacksam för, du fick mig att kunna känna igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0