61.

SAKNAD AV ETT EX.
Jag saknar hans doft
Jag saknar att han försöker bita mig i näsan
Jag saknar att han skulle börja städa ur köksskåp fem minuter innan vi skulle iväg
Jag saknar hans stuvade makaroner
Jag saknar att inte kunna hoppa intill när jag vaknar mitt i natten av mardrömmar
Jag saknar att han äter upp all min choklad
Jag saknar att höra honom kalla mig älskling
Jag saknar att han håller fast mig och kittlar mig
Jag saknar att ha på mig hans tröja.
Jag saknar att äta kinamat framför Tvn med honom på fredagskvällarna.
Jag saknar att se honom skratta
Jag saknar att bråka om vilken film vi ska se
Jag saknar att han blir sur på mig för att jag vill duscha så varmt
Jag saknar att pilla i hans hår.
Jag saknar att vakna upp bredvid honom

Men jag saknar inte honom. Jag saknar vår kärlek.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så himla bra skrivet, älskar twisten på slutet!

2011-10-11 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0